دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره ابتدایی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402

10.22034/jcs.2023.174369

سید طاهر سیدی نظرلو؛ فیروز محمودی؛ داود طهماسب زاده شیخلار؛ حسین دهقان زاده


طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ی درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در دوره‌ی ابتدایی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1402

10.22034/jcs.2023.179283

وریا نوروزی؛ یوسف ادیب؛ جهانگیر یاری؛ رحیم بدری


شناسایی ردپای تلفیق در فعالیت‌های تربیتی نومعلمان دوره ابتدایی؛ یک مطالعه پدیدارشناسی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مهر 1402

10.22034/jcs.2023.180205

مهدیه رحیمی؛ محمد جوادی پور؛ فرزانه تاری


تبیین مدل مفهومی توسعه دانش موضوعی-تربیتی(PCK) برای نومعلمان

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مهر 1402

10.22034/jcs.2023.180207

مریم خدارحمی؛ مصطفی قادری؛ محبوبه خسروی؛ محمود مهرمحمدی


نقش ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی در جهت‌دهی به ارزش‌ها، اهداف و روش‌های تعلیم و تربیت

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مهر 1402

نرگس کیانی؛ علی نوری؛ هدایت اله اعتمادزاده


طراحی و اعتبار سنجی چارچوب پیشنهادی برنامه درسی دوره اول ابتدایی در مدارس عشایری

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مهر 1402

10.22034/jcs.2023.181533

احد عظیمی آقبلاغ؛ داود طهماسب زاده شیخلار؛ فیروز محمودی؛ کیومرث تقی پور


تربیت جنسی در سایه جعبه سیاه آموزشی: مطالعه ای پدیدارشناسانه

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مهر 1402

10.22034/jcs.2023.181534

فاطمه رحمتی؛ مرضیه دهقانی؛ سوگل یزدانخو


چارچوب مفهومی سنجش پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ابتدایی مبتنی بر اسناد بالادستی در نظام آموزش و پرورش عمومی ایران

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1402

10.22034/jcs.2024.188641

سارا یداللهی؛ سارا ابراهیمی


الگوی جاری تلفیق بهزیستی در برنامه های درسی فراگیران دوره دوم ابتدایی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 بهمن 1402

10.22034/jcs.2024.189613

محبوبه شاه جوان؛ حسین مومنی مهموئی؛ مرضیه عالی؛ تورج فلاح مهنه


گره‌های ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از نظر معلمان، والدین و دانش‌آموزان

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402

10.22034/jcs.2024.365855.1972

الهام عظیمی پور؛ مرضیه دهقانی؛ دکتر رضوان حکیم زاده


طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر اوان کودکی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402

10.22034/jcs.2024.402155.2093

فاطمه زهرا رضایی؛ علی حسینی خواه؛ مرجان کیان؛ افسانه کامران


ضرورت دانش برنامه درسی اسلامی: پارادایمی بالقوه میان پارادایم های موجود

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اردیبهشت 1403

10.22034/jcs.2024.401990.2092

مقصود امین خندقی؛ فاطمه سادات جعفرنیا